LHV blogi
Majandus/Pangandus

LHV pangalingi üheklõpsumakse viib veebiklientide ostukogemuse uuele tasemele

04. aprill 2024LHV

Ajal, mil inimesed eelistavad üha enam internetis ostelda, muutub aina olulisemaks ka e-poe kasutamise kogemus, alates kauba või teenuse valimisest kuni ostu sooritamiseni. Kaupmehena saad ise selleks palju ära teha, et klientide ostukogemus oleks meeldejääv ja sujuks ladusalt.

Üheks uudseks LHV pakutavaks erilahenduseks on üheklõpsumakse, mis aitab sinu müügikäivet suurendada ning muudab ostu sooritamise senisest veelgi mugavamaks, aidates seeläbi vähendada ka hüljatud ostukorvide hulka.

Ostu sooritamisel saab kaupmees küsida kliendilt nõusoleku makse-eelistuse salvestamiseks, et pakkuda püsiklientidele edaspidi makseid ühe-klikiga. Makse-eelistust on võimalik salvestada ainult siis, kui klient saab e-poodi sisse logida autentimise abil. Eelistuse salvestamiseks peab klient tegema ühe ostu ja järgneva makse puhul saab klient sooritada ostu juba vaid ühe klikiga.

Kliendi jaoks tähendab üheklõpsumakse eelkõige kiiret ja mugavat ostuprotsessi, kuna iga järgmise tehingu sooritamisel on makseandmed eeltäidetud.

Kaupmehe jaoks tähendab ühe kliki makselahendus rahulolevat klienti, kuna ostuprotsess on lühendatud mõne sekundini. Mõned argumendid, mis üheklõpsumaksega kaasa käivad:

  • Müügi suurendamine - kliendid naudivad lihtsustatud ja kiiret ostuprotsessi ning sina suurendad oma käivet ja kasumit. Lisaks langeb ostust loobumise ehk unustatud ostukorvide tõenäosus.
  • Kiired maksed – ühe kliki makse on mugav makseviis registreeritud kliendile. Salvestatud makse-eelistus julgustab kliente külastama sinu e-poodi ja sooritama oste sagedamini.
  • Pangaandmete tokeniseerimine ja kaitse - turvariskide kõrvaldamiseks on iga loodud token unikaalne ning turvaliselt kaitstud.

Kuidas töötab üheklõpsumakse?

  1. Klient logib autentimise abil e-poodi sisse ning teeb ühe õnnestunud tehingu
  2. Maks- eelistus, mida klient esmaseks tehinguks valib, tokeniseeritakse ja süsteemi salvestatakse makse-eelistus.
  3. Järgmine kord, kui klient sooritab ostu, saab kaupmees pakkuda kliendile tema varasemat makse-eelistust ja seeläbi lihtsustada tasumist.
  4. Ongi kõik. Vaid ühe klikiga teeb klient makse ja toob kasumi.