Mis on LEI-kood?
LEI (Legal Entity Identifier) on juriidilise isiku ülemaailmne tunnusnumber finantsturgudel.
Miks on LEI-koodi vaja?
Äriühingud, kellel on investeerimisteenuste osutamise õigus, peavad kasutama LEI-koodi, teatades järelevalveasutustele juriidilisest isikust kliendi tehingutest väärtpaberitega. Kui kliendil ei ole LEI-koodi, ei ole võimalik raporteerimiskohustust täita. Seetõttu ei ole pangal võimalik täita ka nende juriidiliste isikute tehingukorraldusi, kellel ei ole LEI-koodi.
Kuidas saab LEI-koodi taotleda?
Juriidilised isikud saavad LEI-koodi taotleda selleks volitatud asutustelt, kelle nimekiri on kättesaadav juriidilise isiku ülemaailmse tunnuse sihtasutuse GLEIF (Global Legal Entity Identifier Foundation) kodulehel.
LEI-koodi haldamise teenus
Pakume oma klientidele mugavat LEI-koodi haldamise teenust, kus taotleme LEI-koodi väljastavast volitatud asutusest ettevõtte nimel ettevõttele LEI-koodi. Haldusteenuse lepingu sõlmimine nii uue koodi väljastamiseks kui olemasoleva koodi ületoomiseks on kiire ja lihtne. Koodi haldamise ja iga-aastase uuendamise eest hoolitseb pank. LHV Pank ise ei väljasta LEI-koode.
Kuidas sõlmida LEI-koodi haldusteenuse leping?
Juriidilistele isikutele, kes soovivad teha tehinguid noteeritud väärtpaberitega, on alates 2018. aasta algusest kehtiva LEI-koodi olemasolu kohustuslik.
Sisene LHV internetipanka oma kasutajanime ja Smart-ID, mobiil-ID või ID-kaardiga.
Liigu menüüs rubriiki „Info ja seaded“ → „Lepingud“ ja tee „LEI-koodi haldusteenuse“ lepingu sõlmimise valik.
Sõlmi LEI-koodi haldusteenuse leping.
LEI-koodi haldamise teenuse hinnakiri
LEI-koodi esmane registreerimine üheks aastaks | 120 €, lisandub käibemaks |
LEI-koodi iga-aastane uuendamine | 80 € aastas, lisandub käibemaks |
Tingimused ja lisateave
Kontakt
Kui sul tekib küsimusi, kirjuta meile aadressil lei@lhv.ee või helista meie klienditoe numbrile 6 800 400.